Pages

Sunday, March 21, 2010

Fuhhh.. hukkk..huk...huk... Fuhhhh...

Lamanya la aku tak berblog.. Dah nek berabuk blog aku.. Tiup sket Fuhh..fuhhh.fuhhh...Kdg2 bila ada idea tak tau mana nak luahkan... Nak jugak la tulis2 ni tapi kdg2 malas.. Suka baca but tak suka tulis (opsss taip).. Malas bangat...
Suka tgk yg cantik2 tapi tak suka hias.. Leh dak gitu...
Jeles nengok blog member2 elok2 cantik2 cute2 miut2 tapi aku ni.. Tahap buta It lagi kot.. hehehe...
Baru lepas cuti sekolah.. Idea lum dtg lagi nak wat mende... Hope lepas ni ada la... Actually gue dah sengkek nih... Lambat lagi la nak tunggu gaji gue... Nak shopping pun tak leh.. Harap nengok jer la bila lau kat shopping complex..Kelipop.. Kelipop mata tgk kasut, baju, seluar...Nak beli mende.. Kad credit si cerdik pintar mummy dah masukkan dlm CD player kete Myvi ku itu... huhuhuhu... Itulah kerjanya si anak daraku AMANI DAMIA QISTINA... Nak marah wat per... Skg bila tekan punat CD bkn dgr lagu tapi krkkkkk..krkkk.. Duit gak tu.. Duit duit di mana kau duit....


No comments:

Post a Comment