Pages

Tuesday, October 19, 2010

Cameron oh cameron....


En3 kali ni just nak wat post mortem kisah aku dan rombongan cik kiah ke cameron highland... Biasa la akhir2 tahun ni, kalau kat sekolah memang banyak sgt2 rombongan2 yg dianjurkan oleh sekolah dan PPD under panitia daerah.. So trip kali ni dianjurkan sepenuhnya oleh PPD Pendang.. So seramai 23 org murid n 17 orang guru pengiring ikut serta.. Cewah.. Ayat skema la pulak mcm ayat buku siot... Ulasan.. Nama pun post mortem...

Yang nak jadi ceritanya, aku dipaksa rela pergi coz takde cikgu yang nak ikut serta.. Kan aku dah ckp.. Byk sgt rombongan.. Duit pun makin kurang maaaaa... Yang sorang tu reason bini dah ikut pergi (bini dia cikgu pend khas daerah pendang jugak), ustazah ku rohani( ustaz dah pergi.. pun cikgu pend khas daerah pendang gak).. Sorang tu awal pegnen.. ngah mabuk2 lagi.. Yg sorang tu tgh tunggu hari..Sed  Jgn kak oiii.. Satgi tak pasal2 seumur hidup teh boh sponsor tinggal di sane..., yg sorang lagi tu anak2 takde sape antor p sekolah (ibu tunggal).. Last2 tinggal aku n sorang lagi cikgu yg memang muda trang tang tang... Aku pun muda gak la kan.. Hahaha... Ape reason nak kasi??? Sayang tinggal suami????? Ohhhh!!! Nehi!!!

Sonok & mengedik gak la nak p coz aku sememangnya tak penah jejak kaki ke sana.. Tapi yang tak syoknya kenalah tinggalkan si kuit miut bam bam daddy.. si kiut miut comel lote anak2 ku.. Huhuhuu.. Sedih oooo tapi demi tugas.. Cewah!!Geli dengar....  Takpe la 2D1N jer.. Kasi chance la enjoy skit tanpa anak2 n suami.. Hehehehe..... Nama jer camtu tapi tiap2 jam call.. Esp bila tau amani asyik dok merengek jer.....
"Kakak nak mummy.... Eeeeeeee.. Kakak nak mummy"
"Jom la p amik mummy, daddy.... Jom la.."
"Kakak tak nakal mummy.. Kakak nak work kat mummy"

Sedih dengar anak dok merintih camtu esp bila nak tido.. Akai la tu si suami nak bagi aku tak senang dok sana.. Tak kasi chance langsung... Tak sempat aku nak ngorat apek jual sayur atas tu... Just boleh promise esok aku belikan toys kat dia.. Huhuhu.. Sejuk... Tapi nak peluk sape? Hubby ku???? Huhuhuu... Peluk la selimut tu malam2.... Sib bek 1 mlm jer....
Nway, apa2 pun next year punya plan nak bring my family there.. Best sesangat.. Syok.... picture??? Nnt la aku upload kay.. No time...

No comments:

Post a Comment