Pages

Sunday, December 11, 2011

Cuti Sekolah

Salam...
Cuti sekolah datang lagi... Dah nak abih pun actuallynya...
Aku pun terlampau bizi sampaikan tak tau cuti
tinggal berapa ari jer lagi..
Hehehehe.. Bizikan aku???
 Sebab apa aku bizi?
Few weeks before school holidays abah meninggal..
Pastu bizi ngan cara nak cuti sekolah..
Pastu kenduri arwah..
Then adik aku nikah.
Then kenduri adik aku..
Then aku pindah umah..
Ni pun still byk brg lum pindah ke umah baru kami..
Baru yg kecik2..
Yg kesian cik tima kami la.. Kena angkut brg2..
Cian2.. Sepanjang dok Jepun.. takde maknanya nak bawak brg berat..
Smpi2 jer m`sia ni.. macam2 tuan baru dia kerjakan dia...
Then next week kenduri kawin member2... kawan2.. adik2 kawan....
Ari khamis 22/12.. amani orientasi pra sekolah..
Ok.. dia akan sekolah sebelah jer ngan kelas aku..
Hehehehe.. Senang kan? Meh sekolah ngan aku.. Balik pun ngan aku..
Adelia ttp dok ngan mama dia a.k.a bbysitternya..
Opsss.. umah kami pun sgt2 la dekat ngan bbysitter Adelia.
setaman.. Kentut pun boleh dengar org kata..
Pendek kata.. kalau aku dok jerkah2 anak2 tu mmg malu gak la org dgr..
26/12.. meeting guru..
28-29 minggu pra persekolahan..
huhuhuu.. betul dak aku kata....
Mcm tak rasa cuti langsungkan????
Keje jer..
Ari2 biasa aku penuh dgn kerja2 angkut mengangkut barang2 umah..
Itu pun berbanyak tq la kat mrs bibik a.k.a k.mari, bibik indon yg aku amanahkan utk packing brg2 umahku..
Tugas aku? Cuma angkut masuk kete n angkut dr kete masuk umah..
Senangkan?
Tak jugak.. sakit badan lol asyik dok angkat benda berat...
Aku mmg tak mau susahkan hubby.. Sbb dia teramat2 bizi dengan AMIDA ENT..
So ni salah satu cara aku kurangkan beban sang suamiku la...
Ok la...
GTG.. Aku dah fenin fenin lalat nih...
Nak bawak anak2 masyuk titun...
Ok la ek..
Jumpa lagi bila aku ade mase utk berpot pet pot pet k..
Jgn rindu rinduan sama gue tau...
Bye

No comments:

Post a Comment