Pages

Monday, April 16, 2012

Perlukah berdiam diri?

Salam kawan- kawan?
Lama saya tak ke udara.. Asal ke udara sure ada topik yg perlu saya citekan...
Rasanya takde mende sgt yang menganggu  cuma sbb ada sikit rasa sedih + terkilan + tak percaya + regret + marah = saya rasa nak luahkan...
Saya malas nak marah- marah tapi tu la kan.. bila kita berdiam diri semakin ramai yang mengambil kesempatan.. semakin ramai yang mengambil kesempatan nak pijak kepala....

Inilah keadaan aku skg nih....

Rasa mcm nak meledak tapi....... aku sabarkan diri lagi.. byk perkara yang menguris hati aku kat workplace tapi aku gagahkan jua.. aku sabarkan diri sbb pikirkan gaji ku bkn mereka yang bayar... aku teruskan niat mencari rezeki untuk kehidupan kami sekeluarga.. Sekarang aku sedar dan akui wujudnya quote "lebih sudu dari kuah".. org bawahan ni mmg lebih meyebok dlm erti kata lain.. bizi body bab org, pedengki... tak boleh tgk org senang.. kaki ampu.. huhuhuhu..
sedih beb... aku mmg tak boleh tgk muka2 mereka ini.. tak boleh nak berbaik dah dgn mereka ni...

p/s:- to be continue

No comments:

Post a Comment