Pages

Monday, May 11, 2009

Mother`s Day...



Happy Mother`s Day to all mother in this world... Happy Mother`s Day too buat kawan2 yang dah jadi ibu ker.. mama ker.. umi ker.. mak ker.. hatta mummy sekalipun... Bestkan jadi emak ni.. Takde benda yang dapat menggantikan pengorbanan seorg ibu n aku pun turut terkasima bila anak sendiri dah pandai panggil mummy kat aku... Seronok.. Bangga.. Bahagia..Takde kata yang dapat diungkapkan bila anak aku panggil aku mummy.. Rasa seronok sesgt...Cam tak cayakan bila kita dah ada anak. Igt dulu aku cukup boring sgt2 bila mak membebel.. tension n aku selalu lawan cakap mak.. Hopefully amani n adelia tak buat aku macam tu.. Mmg nyesal sesgt n kalau masa bleh ulang aku tak mau jadi mcm dulu lagi.. Hidup aku bahagia sesgt sekarang ni.. Sempena hari ibu ni.. Aku juz wish aku dapat pikul tanggungjawab seorang mummy sebaik mungkin.. besarkan amani n adelia sebaik mungkin.. bagi cntoh yang baik kepada anak2 ku itu.. Moga ALLAH beri kekuatan dan kesihatan tubuh badan kepada aku untuk terus menjaga anak2 ku sampai akhir hayatku.. Buat anak2 mummy... Mummy sayang sgt2 anak2 mummy.. Mummy tau mummy tak dapat beranak ramai n mummy hargai kehadiran anak2 mummy dalam hidup mummy.. Mummy tak anggap amani n adelia sebagai beban dalam hidup mummy.. Mummy bersyukur sesgt coz ALLAH kurniakan mummy zuriat n anank2 yang bijak.. comel.. sihat.. cergas... Daddy selalu marah mummy coz marah2 amani tapi mummy nak amani tau even mummy marah bukan mummy benci amani sebab ada adelia.. Mummy sayang amani coz takde amani takkan ada adelia... Mummy nak amani jadi budak yang baik, taat cakap mummy n daddy... Mummy marah sbb mummy sayang.. Takde niat benci or apa pun... Mak mana tak sayangkan anak.. N buat Daddy..Thanks coz marry me.. If daddy tak kawin ngan mummy sure kita tak dapat 2 org kanak2 riang yang sentiasa ceriakan hidup kita berdua.. Thanks coz jadi daddy yang baik.. Thanks cozselalu beri tunjuk ajar n yang penting tolong mummy jaga anak2.. Pls la jgn cakap mummy marah anak sebab benci esp AMANi ( anak kesayangan daddy). Mummy sayang semuanya.. Takde pilih kasih... HAPPY MOTHER`S DAY TO ME.... Hope I can be a good mother n wife...

No comments:

Post a Comment