Pages

Tuesday, May 19, 2009

Tired.. Need Some Rest

Bila baca title atas sure suma kata aku mengada... Baru keje dah nak cuti len.. Yesss!!! I need some rest.. I`m so tired.. Early in d morning (5 am) aku dah bangun.. Kemas umah la.. basuh botol amani n adelia laaaa.. buat kerja yang terbengkalai malam tu...anak sayakan aktif orangnya.. Kadang2 sempat siapkan kerja umah di samping menjaga si amani n kadang2 mmg tak sempat langsung. Tu sebabnya saya kena wake up earl in the morning n settlekan suma keje.. Baju nasib saya basuh n sidai malam hari.. Pukul 6.30 mmg saya kena sampai umah mak untuk hantar anak2 kalau tidak sure aku sampai sekolah (SK Pendang) lambat. Memang kelam kabut sbb skang ni adelia ada trend baru laks.. Biasa dlm kul 4 dia bangun minum susu but now kul 5 bgn kul 6 pun bangun minum.. Huhuhu.. Saya kurang tido n bgn awal.. Akibatnya tiap2 hari saya sakit kepala tapi sebab anak saya gagahkan jua.. Dalam saya bersiap2 untuk antar budak2 ni ke umah nanny(my mummy) adelia bgn nak susu.. Tu sebab kadang2 jadi lambat.. Hopefully lepas ni keadaan akan back to normal. Suka ngan keadaan yg kena manage anak n time aku bt kadang2 pening gak.. Tak sabar nak tunggu cuti sekolah... Berapa hari jer lagi kan??? Leh spent full time with amani n adelia...

No comments:

Post a Comment