Pages

Wednesday, July 27, 2011

Rajin adik rajin...

Salam semua..
Rasanya dah terlalu lama aku tak hapdate n3..
Macam biasa la, kalau tak kisah aku, suami, kerja sure pasal anak- anak aku...
But today, aku cuma nak stori bout my little adelia...
Tapi rasa macam malas nak menaip..
So let the picture do the story telling la k...
Aku mmg bizi semenjak dua menjak ni so entry pun tak byk leh buat...
Teacher adelia dah siap nak mengajar... Siap dengan hanger lagi tu..
Mummy pun tak penah pegang hanger masa ngajar my pupils..
Garang gak teacher adelia nih...

Ok look here!!!! C A T cat... Say cat.. agak2 korang gitu ke bunyinya???

Suka sungguh guna benda nih ngajor kakak..
Siap ngan mummy & daddy terbabit sama ngan budak2 nih..
Dah tu kalu biarkan wat deek jer mula la teacher naik angin..


Murid sorang lagi tu siap tergolek2 kena belasah ngan teacher..
Hahahahaha.. Kakak gelak sebab adik pelat..
"Bot yok yok" (SEBUT ELOK ELOK)
"Iten"(CHICKEN)
"Pe nyok nyok" (APA TENGOK TENGOK"

Haaaa.. to make it more clear, siap tunjuk2 lagi ngan hanger..
Mummy pun naik gerun tgk anak mummy ajar sebegini garang..
Mau kena libas ngan teacher adelia kalau tak dengar..  
Ok la itu saja utk n3 kali nih..
Nak siapkan anak-anak awla skit coz aku nak gi tgk father in law kat hospital..
Doakan moga abah cepat sembuh...
Back to normal macam dulu2..


p/s:- salam ramadhan untuk semua bloggers... Selamat menjalani ibadah puasa moga ramahdan kali ini membawa seribu keinsafan, kenikmatan untuk kita semua.. Amin

1 comment: