Pages

Saturday, September 24, 2011

Lamanya.. berabuk sudah...

Salam semua..




Lamanya tak menhapdate..
Siyes cakap mmg bizi..
Sgt2 bizi..
Apa yg dibizikan? Entahlah tapi rasanya manjang ada menda nak settlekan..
Kalau bukak laptop pun sekadar nak review jer..
Nak taip2.. nak komen2 idak sempat..
So kepada yang merinduiku....
Maap la ek.. eden terlalu bizi.. dengan kehidupan bekerjaya dan bekeluarga..
Apa2 pun... lepas2 raya ni.. aku terpikir sesuatu..
Jeng.. jeng... jeng...

Mode:- nak ada baby baru..
hehehehe.. gediks dak???
Siyesss... mmg aku plan ke arah itu..
Sbbnya? By the time aku age 34.. cewah!!!! berangan...
SHHHHHHH!!! Diam sat dengaq dolu apa aku nak stori nih..
Aku plan next year nak deliver bby k... (Aku ulangi NEXT YEAR itupun kalau ada rezeki dariNYA...)
Kalau takdir bby girl, aku try lagi la for the last time another 3 years.. it will b in year 2015.. by the time aku age 35.. Pastu stop trus...
Kalau takdirnya rezeki aku lepas nih anak lelaki... trus machine shut down okhhhhh...
Mahu membesarkan kanak2 ribena ini sebaik mungkin..
Itupun perancangan jer.. nama pun planningkan? Jadi tak jadi belakang cite.. Yang penting perancangan tu ada...
Yang penting usaha ada.. hehehehe
Ok la.. selit skit gambar anak2 dara saya yang makin membesar, aktif, lasak, bijak, pandai, cerdik dalam berkata2...



1 comment:

  1. wahhh..itu perancangan yg amat baik :D..i'Allah moga2 dpt bb boy!

    cwa pun kalo ada rezeki mgkn sorang lg,kalo x ada cukup la dgn apa yg ada..bg sepenuh p'hatian kpd mereka2 itu :D

    cwa pun nk stop produce before 35..nak restttttttt :D

    ReplyDelete