Pages

Sunday, August 21, 2011

Penangan raya..

Salam ramadan utk semua..

Actually takde mende penting pun nak stori but juz nak share kegilaan aku..
Last week aku pegi menyopping baju raya kami laki bini (guna perkataan laki bini sbb barang2 anak2 semua dah siap)
kat Penang.. Qbay jer pun..
SO masa ronda2 kat sana, terpandang la Crocs Outlet..
Itu pun sbb mr suami tgh jaga anak2 kat kiddy rides depan outlet crocs tu...
Aku lepas masuk belikan anak2 jenas PONEY trus masuk outlet Crocs..
Usha punya usha.. belek punya belek..
Last2 terbekenan ngan kasut nih....
Harga ok la.. still mampu miliki...
Kuar jer dari Outlet Crocs, mr suami geleng2 pala...
Dalam ati "alamak!!! kena pot pet2 la aku kali nih"
Trus aku tercakap " Yang, gi la tgk sliper crocs.. murah dan can merembat cantik2.. kot2 la terbekenan"
Puhhh!!! Dgn harapan mr suami tak pot pet2 la..
Dan2 pulak " Hahhhh!!! Tgk anak jap yyg nk gi tengok pulak""
Aiksss.. ingatkan tak minat...
Tunggu punya tunggu sekali mr suami call daaaaa...
" Nak amik kaler apa ek? Itam, biru, merah n putih"
"Kaler apa cun?"
"Pilih la kaler biru.. cun dak" Aku tanya la..
Satgi dibuatnya beli sliper hijau mcm hush puppies ritu tak ke nyanya.. Nak pakai gi mana2 kadang2 bukan sesuai sgt bila dah terlalu funcky....
Lepas anak2 main kiddy ride (slbm tu dah pow men duit daddy RM15 now my turn pulak RM10)..
aku ajak anak2 masuk Outlet crocs tu sbb dah lam sgt la mr suami kat dalam..
Tau2 dok ngorat aweks crocs tu ke.. mana tau kan..
Last2 tgk la dia tgh wat payment..
Hehehehe..
So inilah hasil rembatan kami berdua..
Kadang2 terpikir gak, kalau beli crocs nnt org kata yg beli kat pasar malam..
Tapi saya punya bukan ya.... Mmg ori dari outlet dia..
Sekali si kakak pun do berkenan yg ada barbie type punya.. RM178..
Alah kakak, kan ritu dah belikan Clarks. Takkan nak crocs pulak kot. Mau botak kepala den gini...
Kasut raya smpi 3 pasang..
Mr suami ada gak tanya, takkan nak pakai kasut crocs ni utk raya, cari la kasut len. but aku angguk2 geleng2 jer la kepala cozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..
hehehehehehe.. aku actually nya dah merembat 3 pasang kasut lagi sebelum ni tanpa pengetahuan mr suami..
Hehehehe..
Dlm hati suami mesti.."Bek nya bini aku nih.. tak beli kasut bagai tahun ni"
Cer selak bawah katil... SURPRISEEEEEEEEE!!!!!!!!!!
Sure heart attack dia nnt.. Hehehehe..
Kami balik alor setar around 11pm.. Mr suami senyum smpi ke telinga.. apa taknya..
Dia bukan kaki shopping mcm aku nih.. 
Tapi sekali rembat.. boleh tahan la...
Terbeliak tgk amount2 perbelanjaan dia...
Takpe la sekali setahun.
Ok la.. cukup sudah stori mori utk hari ni..
Tak berapa ada mood la... sbb aku batuk yg teruk start kelamarin.
huhuhuhuhu... 
tak larat sungguh la..
  








Haaa!! Siap dapat ang pow crocs lagi.. hehehe

Jem teruk b4 ke Qbay...

1 comment:

  1. wahhh..kasut baru..croc lg :D

    nice!

    cwa pun b'kenan gak ngan design croc ni tp masih x mampu nk beli..tu yg malas nk masuk..usha2 dr luar aje hhhhaaa

    ReplyDelete