Pages

Sunday, March 4, 2012

Ada petua tak?

Salam...
Anak- anak tgh zzzzzz..
Aku amik eluang hupdate n3..
Aku mmg sangat2 nak tido.. mate dah mcm digam2 tp.. tido petang tak elokkan?
So aku cuba style len..
Kemas umah, basuh baju..
So masa aku mmg tak terpikir nak tido..
This time juz need any opinion or ideas how to solve my princess problems..
Takde la masalah besar mana pun but...
Kdg2 org kedah kata cemuih nak face the same prob everyday..
Masalah my lil princess ni, tiap2 ari balik dr school sure mengamuk.. nangis2..
Mayb sbb penat kot..
Suma benda tak kena ngan dia nih..
Buat salah tak pedulikan pun lagi salah..
Huhuhuhu.. Siyess mmg sgt2 stress sbb aku tak suka la bising2 budak nangis nih.. Bingit..
Kdg2 dah diturutkan kata dia pun ada lagi benda yang tak kena..
Tp biasanya lps dia tido... baru ok kelaku tu...
Huhuhuhu.
Anak oh anak.. jgn la tiap2 ari cengini... Pusing pala mummy kamu nih...
Kalau hangin aku ok.. aku turutkn kalau dak mmg nak kena la budak ni kan..
Tapi tu la.. sdg berusaha utk tidak marahkan dia but each time dia wat hal mmg aku nak ngamuk la..
Ishhhh.. geram bangat.. . Kesian mmg sgt2 kesian tgk dia nangis2.. cari pasal nak bagi kita marah dia but dlm hati ni segunung sayang kat dia.. Mulut marah tapi dalam hati ni mmg kesian, geram, sedih...
Kalau korang tgk sure korang kata aku tak sayangkan dia.. Aku buat deek jer klau dia wat hal sdgkan dalam hati ni nak sangat ulik dia.. gomol2 dia.. pujuk2 dia.. but aku tau cara tu tak berhasil..Dia akan lagi ngamuk.. Aku nak dia tau bukan dgn wat perangai dia dapat segala- galanya... Mummy love u so much amani... Really love u my dear.. Sape tak sayangkan anak kan. Dri lam perut kita bawa dia ke hulu ke hilir... So takkan nak benci bila dia lahir.. Marah itu tandanya sayangkan????

Tertido keletihan..

Kesiankan??? Atas kerusi pun jadi tempat dia tertido..



p/s:- korang ada apa2 petua sementara nak smapai umah dan bagi dia tido tu... Huhuhuu.. Takkkan tiap2 ari asyik nak marah jer kan...

1 comment:

  1. sama ngan alya..balik sekolah je mesti nak mengarut2..mengantuk ngan letih camtu la hhhee..

    tak boleh nk bg petua la as sbb anak cwa pun gitu hhhuuuu

    ReplyDelete