Pages

Saturday, February 25, 2012

Amani lagi...

Salam...
Pagi tadi sempat snap picture amani wat aktiviti luar kelas after assembly..
Batu bata tu sumanya from kelas aku..
Ada wat kerja- kerja penambahan kelas utk kelas Pendidikan Khas..
So kebetulan aku ada kat kelas dan ternapak kelibat my anak dara...

Tuuuu.. kecik jer kan anak aku.. Dua dari depan tu..


Haaa.. kawan2 dia kalut dok tunjuk kat aku bila tgk aku dok perati depa..

Haaa.. suma pakat dok tgk kat aku sambil bagitau amani mummy dok amik picture dia...
 Ok.... aritu kan aku cite kami p SP.. Then p beli barang kat TESCO sp kan..
So inilah hasil borongan amani dan adelia..
Sorang satu ku beli sbb dah tau nnt pasti bergaduh..
So malamnya, mulalah aksi anak2 ku..
Yang si daddy pulak,siap ikat kain kat belakang amani. Aku tgk dah ala- ala superman pun ada...
Actually dah lama amani request nak beli scooter mcm dalam kartun Timmy Time but belum jumpa yg affordable dan menarik..
So tetiba aritu terjumpa.. terus la beli..
Si adik, bukan reti naik pun..
Di seret jer la scooter nih...
Takpa la dik, janji jgn gaduh sudah...
Sekian..
Tgk la muka si amani.. Penuh ngan bedak, siap pakai wings lagi nek scooter..

p/s:- tah apa la nak haiahkan kat amani besday dia nnt.. Suma benda dah belikan.. Sape kata dah beli 2 tak gaduh.. Gaduh jugak bila balik umah.. Last2 ku angkat bulu ayam tepuk kat lantai.. trus diam dua2 bradik.. Sambil gelak2 kat aku.. Hadoyaiiiiii...

1 comment: