Pages

Wednesday, May 4, 2011

Breakfast.....

Dear all...
How are you today?
Hopefully semua sihat hendaknya..
Rini just nak cite pasal makan...
Korang ingat dak aku penah senaraikan wishlist aku utk thn 2011 ni?
Haaaa??? Lupa????
Aisyeeeee... Ok la.. 1 of my wishlist tu terbagitau aku tak mau allowed outside food for this year...
But unfortunately.. GAGAL....
Awal2 lagi aku nak bagitau dah mmg gagal...
Sebabnya..
Aku memang tak sempat nak memasak even i`ll try..
Sampai umah dah pukul 9.00 malam...
Uruskan umah, start mesin, sapu sampah, mop lantai...
Tgk jam dah pukul 11.30... Tu belum lagi kalau masak.. sementara nak tunggu nasi masak la, brg mentah defrost...
Semua tu memakan masa dan last2 the easiest way.. boli jer kat kedai..
Huhuhuhuhu...













tgk la semuanya pic kami anak- beranak dok melantak...
Yang pasti, ari cuti mmg breakfast kat luar.. Selalunya la...
Sbb???
Lepas tu nak trus keluar meronda..
Ari cuti la katakan...
Ok la..Chow dulu..
Taking care..
Bye..

2 comments:

  1. sama la as..x sempat ,byk keje lain nk dibuat,asben kena mkn cepat nk ke masjid,anak2 pun kena mkn cepat nak tido awal :D

    btw cute la rantai adelia..:D

    ReplyDelete
  2. salam wa...
    betul la.. tak sempat nak masak.. byk benda nak settle.. azam kemain lagi tapi hampeh.. heheheh
    hubby.. malam2 tak bizi ngan keje dia, kuar g main golf ngan adik.. dlm kui 11 camtu balik.. Kami pun dah nak tido dah...
    c.wa: beli murah2 jer utk apa2 function... semacam ngan kakak.. Buy 1 free 1.. hehehe kat kenai simma..

    ReplyDelete