Pages

Wednesday, May 4, 2011

Mak ohhh mak.....

Salam...
Ari ibu nak dekat but aku konpius la nak bagi adiah apa kat mak, mak mentua dan aku sendiri...
hehehehe..
Aku kan dah jadi mak...
Ade ke nak dapat adiah dr anak2 tersayangg ni ek..
Actually dah ade hadiah tu..
Gamaknya mmg nak dapat masa mother`s day apa...
Semua dah settle insyaAllah dapat la pertengahan bln mei ni nnt..
Ok balik pada adiah nak bagi kat mak..
Dah beli sofa... dah beli brg kemas.. dah beli brg elektrik.. dah beli pakaian...
Apa lgi la nak belikan...
MAk aku ni suke pot pet pot pet..
Masa muda2 .. tengah jiwa remaja... aku mmg meluat bila mak bukak sound dia nak pot pet pot pet..
But bila dah kawen, ade anak2 nih.. baru la aku tau nape mak pot pet pot pet..
Last2 skg ni hubby bagitau..
"B ni macam mak B la.. suke pot pet pot pet.. turun mak la tu"..
Hadoi!!!! Debushhhhhh!!! Terkena batang hidungku....
Hampeh punya suami....
Mmg la.. aku nak yg terbaik untuk anak2..
Even pot pet pot pet tapi makan minum pakaian tip top aku kerjakan...
Walawei... nak cite pasal adiah nak bagi kat mak tapi dah melalut macam2 nih...
Ajak tgk wayang baru tau... Nganga la orang tua tu..
Adeh!!! Ni la nak kena penampar lagi sekali nih... Dah sah2 orang tua tu tak leh tgk wayang..
Kan nak kena operate mata 12hb Mei nih...
Haaaa!!! Beli rayban bolehkah????
Bkn nak pakai selalu..
Rugi beli mahal pakai sat sat...
Belanja makan dan bawak p meronda dah la kot ek... Hehehehe
Ok la..
NAk p baca paper jap.
Dari trus dok melalut nih better p tambahkan ilmu didada..
Nnt anak2 tanya soalan luar biasa at least jwab..
Contoh soklan luar biasa anak sulungku itu...
" Mummy.. nape kita kencing kuar air???"
Hayopa.. hayoma.... Apakah soalan itu???
Terlebih pandai anakku itu..
"Mummy... nape mummy cat ngan baby cat same???? "
Jawapan: Dah tu mummy dia...
"Tapi nape kakak, daddy n adik tak same pun...."
Jawapan: Sebab daddy laki2... adik pompuan kakak pompuan
"Tapi... nape daddy lelaki.. Mana buktinya???"
Jawapan: Tah la amani... Nnt mummy baca buku len tgk camna nak bagitau amani k...

p/s:- satgi ku tunjukkan bukti daddymu lelaki pengsan kot.....Hahahaha...

1 comment: