Pages

Monday, March 14, 2011

Adelia 2nd besday...

Assalamualaikum...

Punya la kemaruk nak citer pasal anniversary kami, smapaikan terlupa nak stori bout adelia..
Nway, she`s 2 years old oledi on 7th March aritu...
There`s no birthday celebration for her..
But mayb plan to do it after paksu balik nnt... InsyaAllah...
But hadiah dah pun dibeli utk si kenet mummy nih..
Kami sepakat hadiahkan adelia scooter bateri pink kaler for her..
But since dia tak berapa reti nak handle lagi, hadiah dia sekarang ni jadi kepunyaan kakak la pulak....
igt nak buat makan2 among family members jer utk adelia kat KFC...
Skg tgh dok pikirkan doorgift n tema utk besday anakku itu..
Mayb barbie or baney...
Kek pun kena tempah dah kan?
huhuhuhu..
Actually, aku bukan nak menunjuk2 but aku mmg suka buat benda2 mcm ni..
Hubby ada cakap, y not jadikan my hobby tu sebagai 1 pendapatan?
Jadi birthday organizer or wedding planner coz mmg minat aku byk ke arah benda2 macam tu...
even takde la segrand mana pun but bila tiba bab2 makan2 or panggil org ni aku mmg nak buat sehabis baik...
Sebab tu hubby cakap try la sikit2 jadi organizer or planner.. Mana tau lps2 nih boleh cari rezeki ke arah tu pulak..
Aku mmg minat ngan kerja2 kreatif nih..Dari kad, bunga telur, doorgift, cuppies, cakes, dress, baloons, decos, everything for me must be well done..
Mesti kena cantik, menarik, tertarik...
Suka bangat..
Cuma kalau korang tgk, masa kenduri2 yg aku buat, takde la segrand mana coz aku badget ciput jer utk buat deco cantik2 utk anak2 aku...
But after all mmg aku puas ati coz berjaya juga buat aqiqah sperti kehendak hati aku, besdat party amani...
Suke sgt2 suka...
Apa2 pun, aku doakan anak2 aku menjadi anak2 yang solehah.. mendengar kata, taat perintah tuhan, mummy n daddy... jaga mummy n daddy di hari tua kami nnt... Love u so much my 2 munchkins...


No comments:

Post a Comment