Pages

Saturday, March 5, 2011

Tudung express

Hye peeps...
Kali ni kisah pasal anak dara sulungku itu la..
Apa lagi kalau tak tgh gian pakai tudung..
Sampaikan pakai short pants n singlet pun nak bertudung.. Rosak.. rosak.. Atas ok la.. tutup bila tiba tang ketiak n kaki nampak segalanya... huhuhu.Anakku...
Aku pun tak tau camna dari mana kisah nak bertudung anakku ini...
Tau- tau aje dah nak bertudung..
Latest mummy pegi pacific n belikan dia tudung murah2 dua helai..
But i noticed that she prefered yang kaler pink..
Even pakai baju sukan kaler oren pun nak gak pakai tudung pink...
Haru sunggu anak aku nih...
Ade sehelai lagi kaler putih tapi dia tak suke.. Kenapa.. mengapa aku tak tau..
Bila tanya dia kata hodoh!!!
Tah la anak oiiii..
janji mummy dah beli..
Pakai tak pakai belakang kira coz awak tu kecik lagi.....
Kalau nak pakai pun takpe coz sejuk perut mummy mengandungkan awak...



Ini kes paling nak gelak.. tido pun nak pakai tudung.. Apa kes???



Ini pulak, kes pakai tudung dengan seluar pendek.. Nak jugak pakai tudung even berseluar pendek...


Gaya mulut terkini.. Ala- ala ikan mas gitu.. Nhagagagagagag....

Opsssss.. hanya selingan.. Nak inteperem gak muke adik.. Bagi seimbang..
Jgn nnt orang kata asyik cite pasal kakak jer..
p/s:- moga anak-anak aku dapat hidayah dari Allah.. Jgn jadi macam aku.. Dah kawen baru betul2 pakai tudung.. Masa keje bank mmg free hair.. Rasa berdosa sgt skg nih.. Korang umur brapa pakai tudung? Aku dah umo 26 baru start pakai tudung.. Igt lagi, hari terakhir aku free hair ialah kenduri kat umah aku.. Esoknya kenduri umah lelaki, terus bertudung sampai la sekarang...

No comments:

Post a Comment