Pages

Monday, August 15, 2011

Hari Raya Semua Bagai Nak Gila....

Salam semua..

Salam ramadan jugak utk semua..
Camna dengan posa korang semua?
Dah ponteng posa.??? Aku udah memonteng 6 ari..
Huhuhuu. takpa la dah orang fomfuan sah2 kena pontengkan..
Camna persiapan raya korang semua?
Aku hampir2 siap.. Baju siap tempah.. siap beli..
Blouse pun dah beli, kasut, hbag pun dah beli..
Ingat next week gi penang nak cari jeans & seluar slack...
Utk anak2 pun almost done.. Just pyjamas amani, jeans utk amani & adelia n another 1 dress utk amani..
Kasut utk anak2 alhamdulillah...
My Sister In Law hadiahkan amani sport shoes adidas dannnnnnnnnnnn........
mummynya (aku la tu) telah terminat sepasang kasut..
Hasilnya.. terbeli la lagi sepasang kasut utk anak dara sorang nih..
Daaaannnnnnnnnnnnn... another thing...
Aku pun dah lupa member aku sorang nih.. actually my senior sek asma dulu n my senior utk asma band
Now dia kat melbourne coz follow her hubby futher study.
So, ade la sekali dua pesan brg ngan dia esp pumpkin patch.
Kalau last year, aku pesan ngan kawan aku Farah Jamiah..
Now aku order from K.wa..
Tapi this time aku tak order sgt la..
Itu pun terlupa aku ade tanya dia pasal jean PP nih..
Tetiba last week dia msg kata dah sent the items to my house..
Huh!! Terkejut beruk gak la..
So save duit bonus utk belikan jenas kat anak-anak aku nih..
Settle sudah keperluan anak2 aku unless pyjamas amani..
Takpa pyjamas senang cri.. Mana2 pun leh dpt..
Takkan pyjamas pun nak hat branded2 gak kot...
Soooooooooo... sekarang nih.. masa utk mr suami pulak membeli belah..
Jumaat nih.. gonna go to Qbay utk brg2 hubby pulak.
Mr hubby ni aku tau sgt dah..
Hush puppies, renoma, padini, ceed,
Antara brand dia suka utk baju2 dia..
Ok cukup sudah ttg baju2 raya..
Tinggal biskut2 raya nak amik..
I order saje thn ni..
Ngak sempat dong..
Ok la..
T A M A T


p/s: layan jer la pic budak eksen dapat kasut raya baru..






Ni la seluar PP tu... hehehe..
Pic baju raya yg lain non ado coz dah masukkan dlm almari.. Kena sembunyi skit kalau idak anak2 dok try test tiap2 malam..
Tiap2 hari mmg full shopping complex...


Kalau camni aku leh shopping...


2 comments:

  1. alahai tringin nk beli kasut clark utk anak2 tp mahal sgt la :(..design smua cantik2 kan..

    ReplyDelete
  2. Salam c.wa,
    Amani jer yg kami selalu belikan kasut mahal2 skit sbb leh turunkan kat adik..
    Kalau macam adik kasut mahal kami penah belikan pun juz osh kosh, mothercare n nike... Clarks juz pakai kakak punya jer..

    ReplyDelete