Pages

Sunday, August 21, 2011

IFTRA DI SANA SINI

Salam semua..
Salam Ramadan..
Sekejap jer rasanya Ramadan bakal meninggalkan kita...
Dan seperti biasa gak.. korang2 sure kalau bulan posa nak makan buffet kat hotel la.. nak wat IFTAR ngan kawan2 la kan.. kan... kan???
Aku pun sama la.. terhegeh2 nak buka posa ngan kawan2...
Tapi masalahnya kawan2 aku suma dok obersi la.. dok KL la.. Last2 aku sorang jer yang dok area Kedah ni..
Takpa la bagi chance kat member2..
Aku asal bukan org Kedah, kawin ngan orang Kedah stay Kedah..
Member2 asal Kedah, kawin ngan orang luar n stay kat KL la, Seremban la..
Kalu nak jumpa pun.. kalau ari raye bila meka2 balik sini or kalau aku jenguk muka kat KL..
So..kawan2 mr suami masa kat POLI la yg selalu kami berkumpul dan berbuka bersama- sama..
SO this time kami wat IFTAR kat Kulim Golf Club..
Everything ok. Food also not bad... Yang penting suma happy esp mr suami yang dapat jump kawan2 dia..
Kami isteri2 secara tak langsung jadi rapat gak...
Esoknya, kami berbuka kat Hotel Grand Crystal anjuran Uniasia..
Actually tiap2 tahun my FIL ngan MIL yang pegi coz my FIL agen insuran UNIASIA... but since my FIL still warded kami wakil la..
SO tahun ni save la duit kami uk berbuka di hotell coz mmg dah jadi mcm trend.. nak gak sehari dlm sebulan tu berbuka di hotel..
Ok la.. itu sahaja utk n3 kali nih..
Nak masuk kelas thn 5 ngajor pulak nih..
SO layan la kejap ek pic2 gediksss santai aku dan anak2 masa OTW ke Hotel nak berbuka..
Mr suami pulak gi tempat PLAT no baru utk PKD5656 kami..
Tah la mr suami ni... ade jer dia nak tukar bagi lawa la kununnya..
Layankan aje.. jgn sampai duit utk aku takde nak shopping sudah..
Budak yg amat minat ngan shades. Pantang nampak.. Malam2 pun dia tibai sama jer..

Abaikan si gemuk yang nak interprem tu..

Budget macam superstar kot adelia ni..
i

Ohhh!! Ini budak pantang tgk aku terlebih perhatian kat adik.. Mula la sibuk2 nak tmepek sama..

Pesen baru amik gambar.. Mata pandang merata... tak pun....buat mata juling.. Apa kes???

Muahksssss...

Entrance Grand Crystal...

Family apit & Shima.. Amat suka mkn mutton golek...

Serabut la budak sorang nih..

Kaum ibu..

Kaum walid..

Ibu dan anak2.. Shima tanpa sorg lagi.. Si adik.. Bukan senang nak take pic ngan budak2 nih semua skali..
Ok la.. sampai sini saja..

bye

No comments:

Post a Comment