Pages

Thursday, April 7, 2011

Reward from Maxis

Puhhhh.. 
Lama sudah tidak berblog..
Blog walking rajin but nak taip n post new N3 liat skit coz memang bizi tahap dewa kebelakangan ni..
Sabtu - training team bola baling
Ahad- ke penang amik adik ipar yg balik for good from Japan.. Grad sudah.. Proud of him.. of course la coz he`s the only 1 yang further study kat obersi.. Even aku pun U kat dlm negara jer..
Hope when time comes, aku pun still got the chance to further my study in edu obersi gak..
But unfortunately... hubby mmg awal2 dah bagitau dia takkan tinggalkan kedai dia utk follow aku ke obersi...
Cewah!!! Laki bini berangan mcm hampeh.. Hehehe.. Mcm bagus jer kan plan baekkk punya...
Isnin (kelmarin)- the whole day at SK Padang Pusing Pendang... coz ada Sukan dan balapan peringkat daerah kat sana..
Hitam la aku minggu ni.. Sib bek hujan.. tapi kelmarin masa sukan mmg panas ya amat2... Tak tahan...
Selasa- back to school macam biasa dan yang bestnya.. byk budak tak dtg coz penat bersukan kelmarin....
Rabu (esok)- Mesyuarat agong PIBG SKP.. Huhuhu.. Aku ketua bahagian pendaftaran.. hahaha... Even bahagian pendaftaran but gayo tu mesti ade.. Awal2 lagi dah siapkan baju baru n off ocurse la tudung ariani.. Hehehehe.. Gediks!!!
Khamis- tak tau mende yang bakal berlaku lagi..

DAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN......................
Yang membuatkan aku tulis n3 ni sebab tgk tajuk...
Hehehe.. Aku dapat reward from Maxis... Mula2 tak caya.. Hubby pun sama.. Dah call maxis centre.. Dah konpimkan mmg betul....
Alhamdulillah.. kami dapat VOUCHER PENGINAPAN PERCUMA 2D 1N KAT............................... TENG..TENG.. TENG....
RM420++ FOR SEAVIEW DELUXE ROOM, BREAKFAST & A MEAL @  HARDROCK HOTEL PENANG
VALID: SUN- THU EXCLUDE 11/20/3
Ngehngehngeh... kembang pungkoq coz bukan senang la nak dapat tidoq sana tu.. Hard rock.. Penah la kami p tanya... Bilik biasa2 la harga dah cecah RM380+++.. Boleh tgk jer la mat2 salleh.. tok2 arab kuar masuk hotel tu but kami ni.. Klip pop klip pop bijik mata coz mahal sgt beb nak tido sana tu..
Aku kalau setakat seratus dua leh gagah lagi la nak tido but kalau masuk RM300 mintak mahap la ek.. Better aku save duit beli baju ke.. kasut ke.. hand bag ke.. Lebih2 lagi Qbay ngah sales skg nih...
Cadangnya nak stay sana 28 April la kot coz 26 hb kami sekeluarga nak gi KL..
Teng.. Teng.. Teng...
Hubby cadang dia jer yang nak pegi but.. of course la mummy & anak2 pun nak join sekaki..
Aku ni pulun tak mau amik cuti nak budget p KL nnt.. Tetiba tak mau bawak aku sama... Mana aci..
Cewah!!! Syukran.. syukran.. merasa la jugak kami anak beranak tido mcm orang kayo2 dlm hotel tu ek.. Kalau nak guna duit sendiri jgn harap la ek.. Korang guling ke.. kuak lentang ke dpn hotel tu.. Mummy bo layan k....
Yang ni disebabkan free.. moh la kita pegi gak coz kalau tak rugi.... Nak la rasa camna kan...
Dolu2 masa keje bank merasa la jugak tiap2 tahun tido hotel bila anto p kursus but skg ni dgn kerajaan pun dok cut costs.. semua kursus buat kat PKG or Kem Bina Negara or paling cikai pun hotel sri malaysia.. Hahahahhaahaha

1 comment: