Pages

Tuesday, February 8, 2011

Esok hari rabu...

Salam semua...

Iya.. esok hari rabu...
Dan seperti biasa semakin banyak perkara yang perlu disettlekan sebelum kembali bercuti (jumaat)
Ari sabtu aku kena sekolah... Ada aktiviti gotong royong...
Anak2 terpaksa la aku tinggalkan pada nanny mereka...
Huhuhuhu..
Badan terasa sangat letih.. Otak terasa berserabut but banyak kerja perlu disettlekan b4 pelawat2 dari Mentakab pahang dtg ke sekolah kami...
Aku dan rakan2 masing2 macam berlumba- lumba pulak menghias kelas secantik mungkin...
Dengan keadaan anak2 yang tak berapa sihat..
Adelia semestinya...
Pukul 3 pg start bad coughing.. Sampai muntah2...
Tido mlm kami dah takde istilah air cond atau kipas.. Terpaksa untuk mengelak adelia dari muntah...
Penat memang penat tapi tanggungjawab.. Mesti di laksanakan...
Pagi walau sepenat mana harus bangun untuk ke sekolah.. Aku tak mau amik cuti coz bln 4 nnt aku banyak  nak kena amik cuti... Huhuhu... first sebab mak nak kena operate mata.... second.. aku nak kena pegi KL.. Insya Allah kalau tiada aral melintang... Impian pasti jadi kenyataan.... Tunngggguuuuu good newssss dari kami kkkk..... Apakah????? Still be in suprise mode.....
Then ari khamis ni dah nak kena antar buku rekod mengajar... Bila la ada masa nak tulis rekod book aku....

Korang....
Semalam mak aku cakap...
Apa pendapat korang of getting pregnant????
Anak kecik2?
Menyusahkan ke or better susah skg.. Pastu boleh releks?????
Any opinion???

Opssss...
1 more nak share...
Alhamdulillah masa booking umah aritu, kami antara 5 person yg berjaya grab early bird promotion..
So kami berjaya dapat RM12K punya barang2 elektrik under PENASONIC brand.. Aku pun tak igt la pena or pana.. Either 1 la.. Antaranya aircond, tv lcd, fridge, vacummmm, washing machine n dvd player.... Still thinking what to choose... Aircond tu insya Allah la.... Mayb nak amik utk living, dining, master, second room.. Sebab air cond lama aku nak letak kat bilik 3.. Wah!!! Bila stori mori bout umah ni.. mula la berangan macam nak rak... Yang bestnya umah ni ada courtyard garden.... Keliling ngan glasses... Bilik ada 4 n ada 1 more store room.. Jarang ada umah yg dah ada 4 rooms but ada store room... Really can`t wait for it to complete... Aku pun dah survey sikit2 bout grill.. design grill yang berkenan.... Curtain... Tukang jahit curtain la... Apa2 la ek.. Korang sure muntah ijau bila baca kan?????
Hehehhee.. Anyway aku mmg excited n cewi gila nak masuk umah even belum siap pun.. Giloks la lu ni....

Ok la.. gua nak kena chow dulu.. Kepala ada sikit2 berdenyut...

p/s: buat pertama kali seumur idup after 5 yrd married.. my beloved hubby tolong ironkan baju aku.. Muahahahaha.. Sebabnya??? Budak adelia tu merap.. Asyik bergayut kat seluar sampai nak buat kerja tak boleh.. So hubby help la ironkan.. TQ my dear.. Esok boleh HELP me again kot..... Ngeeeeeeee...

No comments:

Post a Comment