Pages

Tuesday, February 22, 2011

Jom riadah.....

Tadi kat cafe sekolah, 1 of my collegue ajak main badminton petang nih...
Halamak......
Teringin gak la nak membuang lemak tepu dlm diri nih tapi...
Mampukah aku???????

Seram sejuk gak la badan ni bila dengar nak p bersukan ni..
Sayangkah aku nak membuang lemak tepu nih.....????
Hahahaha.. Semangat tu memang ada....
Lepas main badminton, nak balik amik amani sat kat umah my MIL,
then nak trus pegi latih budak bola baling laks...
Mula2 pagi td, kat umah dok pikir nak join budak2 ni lari 5 round court bola jaring kami..
TETAPI... memandangkan aku nak join main badminton...
mayb hasrat nak lari sama- sama untuk menguruskan punggung yg sedia lebar ini,
terbantut..
Tgk gak la mood camna jap g..
Kalau larat aku join kalau dak... SOri la aku tgk tepi court jer la ek ..
Kamu budak2 lari 5 round k.... hehehehe

Opssss!!!! Sambil2 tu layan la kejap pic kelas aku yang aku deco utk sambut rombongan dari Mentakab pahang...
 Cantik kah???
Boleh la kot ek..
Bagi orang yang tak kreatif mcm aku ni....


Sila abaikan mata yang belum aku siapkan lagi.. Hehehe..
Juz buat finishing pagi tu b4 orang Mengtakab sampai... 





Ok.. puas tak tgk kelas aku?
Dengan bangga, riak, takbur... aku nak umumkan aku la yang kaler semua2 pic nih... Hehehehe
Macam tak caya la aku mampu membuatnya...
Hehehehe...

p/s:- ok la ek.. Doakan aku selamat bersukan petang ni.. Opsss!!! Since aku remove implan, my weight reduce
a kg already... Mayb for those, a kilo tu not a big amount but for me.. besar maknanya tu...
Ok la.. nak siapkan rekod book pulak.. Esok nak kena anto pulak..
Bye.. Salam sayang semua...

No comments:

Post a Comment