Pages

Wednesday, June 8, 2011

Besday celebration...

Ayaks....
Den dah tue la sejak2 6/6/2011 tu.. huhuh..
Makin ari makin meningkat umo den..Huhuhuh..
Tapi ok la jiwa mudeee sokmo.. ngahahaha
Takde special celebration pun.. Hdiah pun tertunggak coz kete i tu lum siap taksiran lagi..
Plat dah dapat juz kete lum siap lagi taksirannya..
So tunggu jer la..
Igatkan leh dpt masa cuti ni syok la gue meronda tapi apakan daya..
So malamnya, hubby bawak g makan2 kat Georgetown Kopitiam..
Layan jer la ek pic2 kami anak beranak dok melantak malam besday ku itu..

Ishhhh.. dah tue rupanya tuan tanah ni...

Budak kecik yg perasan ala- ala mat salleh.. Makan steam bread jer..

Kunun2 posing maut la tu tapi cam hapehapetah..

Adoi la ini budak... Punya nak posing cun sampai juling bijik2 mata..
Budak ni makan kena suap sbb fokus pada Mr Bean kat BB daddy dia..
Anak2 zaman skg nih, makan pun dok layan wifi...

Skodeng tgk dok ralit sgt tgk cite pe...

Kunun2 ayu sgt la si besday tue ni makan..
Sekali lepas asben snap pic terus aku nganga besar2 ngap char ho fan tu..
Puas ati den...

Ok.. ni dia the other half of me..
Kena kipas skit tokey ni..
Dia kena belanja gue makan... Hahahaha.. Paksa rela.. boleh gitu???
Klaau tak dpt gue guling2 kat situ gak..
Pokcik ni dok pening pala sbb gue mintak macam2..
Kete, gelang, adik baru.. Opssss.. sori terlebey sudah...

p/s:- Hubby tanya nak hadiah apa utk hari old day ni.. Gue nak gelang kaki baru.. Terus jer lancar jer cakap.. Macam dah berhari2 hafal skrip... Yang lama gue nak bagi kat amani.. Gue nak beso skit dari tali kapal.. Ngagagagaa... Dia diam jer.. Sure pikir kete nak gelang kaki nak.. Mana aku nak cekau duit lagi nih.... Ishhhh.. tak cakap stuju ke idak tapi aku assume diam tanda setuju tau beb... Hehehehe.. Cukup bulan kita p kedai pak menakan guru2 SK Pendang tau.. Dah ade gelang kaki yg gue terbekenan.. Nak gak nak gak even nak dapat kete tapi nak gak gelang kaki baru.. nak melaram raya nnt nih la yang.. :)))) jgn mare ek.... Kete hak kita bersama... Gelang kaki hak aku sorang.. muahahahahaha..


Ok la..
Gua chow dulu ek..
Nak pegi kia duit lam tabung ade brapa duit nak beli gelang...
Hahahaha.. Meroyan pompuan nih..
Ok la ek suma..
Bye...

No comments:

Post a Comment