Pages

Monday, June 27, 2011

Dah mcm kembar la puloksssssss...

Salam semua..

Korang kisah dak kalau petang2 ni aku nak stori mori skit ttg anak dara aku yg 2 org nih...
Cer tgk.. cer tgk pic bawah ni..
Actually aku belikan baju muslimah budak2 kat bebudak dua org nih..
Tapi apa yg berlaku, bukan dibawanya pakaian tu utk berjalan2..
Tapi dah jadi more kepada pyjamas..
Dan kebetulan pulak, aku belikan si adelia kaler biru tu.. Kakak actuallynya kaler merah itam...
But bila bawak balik umah, si kakak ngamuk2 nak kaler biru tu jugak..
Haihhhh... Ari first tu, aku bagi gak la dia pakai baju adik dah kawan sentap teruk2..
Sib bek la aku leh kontrol lagi, tak naik tocang jadi hulk...hehehehe..
Bukan la tiap2 kali anak2 wat perangai aku kena jadi hulk kan..
Ada masa aku diplomasi aku guna la.. Kalau dah teruk sgt mmg kena berkeras skit la ek..
So back to the stori, oleh sbb si kakak dok kenen sesgt baju adik, so aku pun belikan la sepasang lagi baju muslimah ni kaler biru kat di..
SO apa lagi, mlm tadi bila ternamak baju nih dlm almari, mula la nak pakai...
Bila dua2 dah dok atas katil, hubby cakap
" Lah!!! Dah nampak sama besar la pulak anak2 kita nih.. Dah nampak macam kembar pun ade ngan baju sama kaler"
Aku yg dok bancuh susu kalih tgk...
Haa ah la... mengiakan..
Takpe la... tak dapat beranak kembar, dapat macam2 kembar pun jadi la ek..
As long as mereka sihat, cerdik, cergas dan jadi anak2 yg baik, menurut perintah kami berdua...
SO layan la pic "kembar amielin"

Pic ni taken b4 dua2 beradik nih tido... Taraaaaaaaaaaaaaaaaaa.. Same tapi tak serupa rite???

Sempat lagi aku snap pic di pagi2 ari masa tgh siap2 nak g school.. masa ni kul 5.30 pg.. Syok tgk dua2 anak tido lena ngan pakaian sama...

Sejuk ati mak tgk anak2 tido camni... Jgn tak tau k.. Kdg2 dlm tido pun boleh berebut kaasan k... Last2 mummy ngan daddy gak la mengalah bagi anak2 kawasan luas skit.... 

ok la ek... gue nak chow dulu... Nak kena gerak awal from pendang coz my father in law dok kat wad.. Kena admit since Friday ritu.. Sakit lama menyerang kembali...

1 comment:

  1. both are so adorable!ni kes mummy tringin kembar ye :D

    sama la as,cwa pun kdg2 saja cari baju sama design @ kaler bg alya & atif pakai..

    depa x npk la kembaq sbb sorang besaq sorang kecik hheee..

    amani adelia dah sama besar so cute la kan..

    ReplyDelete