Pages

Tuesday, June 14, 2011

Kisah malam hari...

Salam semua.....
Sihat semua?
Mode mood aku bowing maaaaa...
Aku sihat, adelia pun ok jer dalam jagaan mama..
Alhamdulillah, dia boleh menerima mama ain...
Ok la readers, aku kena chow dulu..
Aku ada kelas..
Wa chow dulu..
Sesambil tu korang lelayan la dulu ek pic anak2 aku nih..
Kekadang malam2 mummy nih hangin 1 badan..
Sebab apa?
Dah ruang semua penuh dengan toys2 bebudak nih..
So mana ade tempat nk tido..
Yang hanginnya, bila nak tido mula la hangkut semua dolls masuk bilik...
Susun atas toto..
Huhuhuhu..
Ok la chow dulu k..
Bye..

Notti gurl mummy... Makin byk story skg nih..

Ni tempat tido amani.. Korang tengok la camna...

Budak budget chumel...














1 comment:

  1. amani npk dah kakak2 sgt :D

    wa ske sgt tgk budak b'2 ni main dolls,npk comel..alya jgn harap la..jenuh ngajaq tp baik main kete abg!

    ReplyDelete