Pages

Monday, June 27, 2011

Wonder pets menyelamatkan anak kucing.....

Salam freennnnnsssss..

Tengahahri ni tak pasal2 aku ngan hubby jadi wonder pets...
Tak pasal2 kena selamatkan 2 ekor anak kucing yg terlebih notty...
Masuk dlm enjin kete kami..
So tak pasal2 gak la kami berdua jadi woder pets tak bertauliah..
Dah si kitty2 dua ekoq tu masuk dlm enjin bot terbang kami....
Ikutilah epsod menyelamat dua ekor kitty oleh kami..
Dah la garang laks tu..
Suma hubby yg uruskan ek..
AKu? Snap pic la nak kasi bahan bukti kat TV9... Hahahaha
Actually nak tunjukkan pada anak2 kami la yg mmg sukakan animals nih...
Kalau la kebetulan masa tu ade anak2 aku nih, mau riuh 1 sekolah aku dgr jerit pekik diorg..
Seb bek amani dok umah mak aku kat alos..
Adelia kami lum amik kat umah mama..


Kitty ni main chuk chak ngan mr hubby...

Kerja2 menyelamat kucing pertama...

Ini pun kucing tuuuu...

Yehaaaaa.. berjaya..

Chumel tapi still BF mummy dia.. Tak leh amik la... Ishhh hensem pulak wonder pet pink nih..Hehehehe.. Jgn jeles ek.. Puji laki skit...

Garang ooooo

Operasi menyelamat ke2.... Sekali salah sekor kitten tu lompat kuar dari kotak dan lari kat pra sekolah daaaaaa....

Syabas suamiku....... berjaya menyelamatkan anak kucing ke 2...

Masukkan dalam kotak b4 antar balik kek kedai hubby...

No comments:

Post a Comment