Pages

Friday, November 26, 2010

Bila anak- anak dah tidur....


Assalamualaikum.... hai pe kahabar? Aku sebenarnya ada kat umah mak mentua aku ni... Dah lama tak balik hubby ajak balik.. Bukan tak mau balik ye tuan- tuan dan puan- puan sekalian.. Saya teramat- amatlah bizy sepanjang cuti ni.. Sebabnya? Saya dah join another slimming course.. Bila dah bayar takkan tak mau pegi... Kalau tak pegi jawabnya saya membazirkan duit gaji saya yang selayaknya saya habiskan untuk beli belah.. Ahaksssss... Ada lagi 14 sesi kena saya ikuti.. Huhuhuuhuh.. Perit.. Tapi ada la sikit hasil..
Oleh sebab kereta kami cuma sebijik (betul ke perumpamaan untuk kereta sebijik???), so saya terpaksa la menumpang adik saya aka my supper untuk ke sana.. Dah alang- alang dia join wat facial la... body spa la... Ikut aje la janji nak bawak aku pergi... Hasilnya??? Tah la aku pun tak pasti sebabnya aku kan pakai implan (untuk yang tak tau apa itu implan.. implan adalah sejenis alat perancang untuk menjarakkan proses kelahiran... ade pahammmmmm????) Hubby ada ckp MIL aku ada tanya aku tak mau balik sebab kejadian hari tu ke? Sori la, saya ni bukkannya takde hati perut.. Bukannya manusia yang kejam.. Saya pun boleh pikir... Pasaipa nak cari pasal ngan orang yang tak bersalah.. Bukan MIL or FIL aku yang cari pasal.. obiarkan jer la.. Wat past is past... Both IL mmg ok sgt2 ngan aku.. mmg takde masalah ngan aku...For time being mmg aku nak settlekan treatment aku b4 school open next year... Lepas aku free baru aku balik k.... Hehehehehe...
Sebenarnya.. anak- anak sya tengah tidur... So inilah masa saya nak berblogging pun... Semalam tetiba hubby cakap, dah lama kita tak tengok wayang kan? Ada dalam 5 thn dah.. Saya senyum jer.. Tau sgt rindu la nak tgk wayang tu.. Tapi kalau kami pegi tgk wayang.. Amani n adelia ni sape laks nak jaga? Nak bawak masuk wayang???? Alamat jadi tempat main rounders la cinema tu... Silap2 bukan dengar suara si pelakon tapi pelakon tambahan si cilik 2 orang ni.. Abaikan la... Nnt anak- anak dah besar, dah masuk u.. Kita 2 orang pegi ek.. Layanzzzzz...
ALamak!!! SUami dah balik la.. Gotta go.. Nak surve lunch untuk suami tersayang.... Daaaaaaa

1 comment:

  1. as..
    skang ni tgh kecoh2 pasal premium beautiful tu..koset yg bole menguruskn badan tu..hg bole tahan gak..try la :D

    mmg betul la as,kami pun dah lama x b'dating b'2..kdg2 rasa sedih sgt tp x baik la mengeluh depan anak2 kan heheheee..tp mmg rindu sgt2 masa b'2..wa plak bunting pelamin lg x dan nk b'honeymoon pun huhuhuuuu..

    tinggal sat ngan mak as pun bole kot..spend utk 2-3j pun dah ok kan..wa pun kalo mak2 sedara depa cuti baru leh kluar b'2,kalo x angkut anak2 ;P

    ReplyDelete