Pages

Monday, February 13, 2012

I`m back!!!!!

Assalamualaikum....
Salam semua..
Lamanya aku tak menghupdate blog..
Sangat2 lama..
Kalau org lain lama tak hupdate blog sebab pegnen la, sebab deliver baby la... dan byk sebab musabab yg len..
Tapi aku nih len sikit.. Byk kekangan masa..
Kadang2 pikir2 tang mana la yang tak cukup masanya tu but honestly said, mmg tak cukup or mayb my time management still out..Hahahaha..


Ok...Hupdate satu per satu k..
  • Now aku dah pindah Pendang... Bln Dis 2011 kami officallynya tinggal di Taman Kiara Mas. So jemput dtg ek kawan2.. Umah beli ke sewa? Sewa jer.. Lum mampu nak beli umah sendiri lagi.. Ahakss!! Umah pun sewa from cikgu SK Pendang gak..
  • 2ndly nya, amani dah masuk pra sekolah.. Sekolah sebelah kelas aku ngajar jer pun.. Senang nak pantau dan yang nyata sejak2 masuk sekolah ni dia semangat jer nak ke sekolah.. Sampaikan bila aku MC baru2 ni pun dia still nak ke sekolah... Progress dia?? So far Alhamdulillah, makin mahir ABC.. Dah boleh eja sbb dah kenal huruf cuma masih belum mahir menyebut suku kata i yang dieja.
  • Adelia??? Mana boleh dilupakan si apple pie mummy nih.. Makin manja melampau2... Huhuhuhu.. Nek pening mummy layan karenah budak sorang nih. Mulut pun kemain lagi sekarang ni even pelat tu dok ada.. Tapi cer bagi menjawab.. laju jer mulut tu menjawab kita.. mengenakan orang pun kemain pandai lagi budak kecik ni... Apa-apapun semenjak kami pindah kat Pendang ni, semakin aku sedar anak2 aku mmg menjadi perhatian atuk, nanny dan adik2 aku jugak.. Every week, mak abah mmg akan dtg amik budak2 ni tido umah diorang... Adik2 aku pun kalau seminggu tak jumpa budak2 ni, sibok dok sms nak jumpa kanak2 ribena nih.. Terharu gak la... Hehehehe.. Sama la jugak ngan family in law aku... Masing2 sibok nak jumpa dua2 org budak yang sentiasa hapi, ceria dan aktif nih..
  • Aku masih mcm dulu.. Alhamdulillah, rezeki sentiasa diberikan oleh Allah dan kami suami isteri bersyukur dengan nikmat dan rezeki yang dikurniakan olehNya... Syukur sangat2... Dari segi penambahan ahli keluarga, insyaAllah kami dalam proses penambahan memandangkan umur pun dah makin meningkat.. Adelia pun dh besar.. Rasanya cukup dah kot tempoh "comfort zone" kami.. Tapi... kekadang rasa mcm tak bersedia lagi tapi insya Allah kalau diberi rezeki kami takkan menolak... Setiap anak ada rezeki masing2.. Alhamdulillah, selama ni tak pernah anak2 kehabisan susu, pampers dan kesihatan terabai... Tu sbb aku kata rezeki anak2 ada disetiap pergerakkan kami ke tempat kerja..Nawaitu bekerja untuk beri kebaikan pada anak- anak... 
Ok la.. Ni jer la aku sempat hupdate utk kali nih.. Tak tau la bila la ada kesempatan lagi utk hupdate blog nih lagi... Pic pun aku tak sempat nak upload coz each time aku hupdate sure pic tu automatik ter rotate sendiri.. Cian pulak korang2 nak tgk kan.. Ada sape2 tau nape jadi gitu? Ok lah k.. Till then bye...


p/s:- Happy valentines utk kawan2 dan off course utk suami terchenta ARMI MOKHLIS... I lap u la laling.. Lap u so much.. Muahksssss... Mode:- galak... 





No comments:

Post a Comment