Pages

Wednesday, February 22, 2012

Tudung Ekspress dan aksi bermake up

Salam all...
Kisah petang rabu..
A bit tired coz pagi tadi bawak my pupils outing kat Muzium Padi ngan Pusat Sains dan bawak budak2 gi TESCO stargate..
So masa kat sana, sempat la masuk Anakku, beli pyjamas sorang sepasang kat anak2 dara dua orang tu..
Opsss.. kakak daddy gi amik kat school tadi..
Then, teringat amani request nak tudung..
So beli la sorang satu... Adik kaler purple and kakak nak pink...
For mummy, nothing coz esok gaji so ari jumaat ni nak g beli belah skit...
Lagipun last week dah ke Penang dah merembat beberapa helai baju...
Tak gamak nak beli lagi..
Last 2 days dah borong shawls and dress + cardigan..
So balik umah, tgk la karenah..
Si kakak, takmo pulak tudung mummy belikan sebab uncomfortable katanya..
Mmg pun, awning dia cam dah patah..
Ok2 tomorrow kita g tukar...
Si adik, trus melaram tudungnya even kaler baju ngan tundung len bebenor kalernya..
Dah tu berseluar pendek laks..
Hentam saja lah labu janji ati soka..
Si kakak, a bit merajuk but later, 
"mummy, nak pakai lipstick"
Ok2.. but mummy kena pakaikan nnt patah lipstick tu..

Kakak with the face expression.... dah macam donald duck pun ado..


Adik with her new tudung.. Dah macam anak pakistan jual karpet pun ade... Ishhh.. idok ler.. anak aku tu...


Peace from yeya..


Lipstick time.. Hahahaha..


Layankan aje la perangai bebudak nih...
Seharian tinggal2kan..
Skg masa utk melayan..
Mna budak2 tu????
Anak2 aku kan tido petang2 nih..
So sementara meka tido, bek aku online, hupdate blog...
 hubby say, nape la belikan anak2 tu tudung lain.. Kan ade byk tudung tu.. Pakai jer la yg mummy punya pun.. Amboi... Bek skit nah.. Takkan nak bagi anak pakai tudung ariani and fareeda mummy kot.. Oiii la laling.. bukan skit2 duit la tu nak beli tudung ariani and fareeda...
Ok sekian...


p/s:- hubby bising.. sbb dok beli tudung ariani sampai dah cecah ribuan ringgit.. Dia kata wat beli makan lagi baik.. The problem is.. pernah ke kita tak cukup makan sbb tudung tu.. Aku tak penah mintak duit ngan laling utk keperluan dan kehendak aku.. Siyess talk sbb aku tau aku ada gaji.. Bil2, keperluan dan kehendak anak pun aku fullfill... Menabung pun ada.. Malu la nak mintak2 duit ngan suami sbb aku tau dia pun ada komitmen utk umah, kete2 dan sakit pening kami.. Masing2 dah ada pembahagian masing2.. Ok laling... Sayang laling... Selama aku masuk Butik Ariani, tak penah sekalipun laling belanja nak belikan. Dia kata mahal sgt.. Huh!!! But, coti sek ni ade sales gempakssss from Ariani wa cakap lu.. Tungguuuuuuuu!!!! Baru dapat sms dr zaza ariani tadi... Heehehehehe..(ketawa suke..)

No comments:

Post a Comment