Pages

Thursday, February 16, 2012

Laling.. lubly...hubby

Salam..
Hye..
Sihat???
Esok aku cuti.. Horeee... horeee... pegi mana? Arah tujuan lum di pikirkan lagi..
Ok nak gebang2 pasal suami la pulak... Sbb Selasa ritukan valentine a.k.a ari kekasih..
But memandangkan kami tak celebrate/ sambut ari omputeh tu..tapi aku nak la jugak laling tau aku sayang sama kamu.. Ahakssss..
Ok.. sesambil korang lyan jer la pic kitorang masa kat cameron ritu..
Ada la rasa skit2 g hunimun even pegi ngan family aku coz kami asyik berkepit berdua jer..
Sebab, bila mak aku ikut sama.. al kisah si anak2 dara tu akan mula la merap nanny mereka..
Bila merap nanny mereka, aku ngan hubby free.. So leh la jalan kepit- kepitan berdua- duaan..
Tapi bukan maksud tinggalkan anak2 trus kat mak ok...
Aku tgk2 la jugak... Tujuan bawak mak pegi sbb nak mak rest.. enjoy the scenery kunun2 nya.. Hahahaha

Milestone kami...
  1. dah hampir 6 thn kawen... 10/3/2012 ni 6 thn la kami kawen...
  2. kenal hampir 13 thn.. sbb kami couple pun thn 1999.. 9/9/1999.. (laling... tu la dulu u jugak kata i ni budak sek asma yg macam cina.. asyik pakai suar pendek bawak motor.. not your taste la.. berlagak sbb sekolah pandai la..).. Nahhh!!!! skg amik obat.. I dah jadi wife u pun.. Padan muka aku gak sbb dolu2 aku pun berlagak... Mula2 blind date, aku tgk2 muka laling.. trus aku ckp kat adik aku yang jadi peneman gi date.. bek dak, nak dating bawak adik wa cakap lu... " Alamak beb.. muka bukan taste org la...Hehehe.. Berlagak kan gue.. Budget nak muka pakwe macam Tom Cruise kunun.. Last2 dapat Tom Kurus a.k.a Armi Mokhlis..
  3. Suka duka umahtangga biasa la kan.. Mana ada lidah tak tergigit kan.. Dah asyik dok ngap ngap ngap.. sometimes tergigit jugak la lidah tu kan.. Alah bagi aku normal jer kalau gaduh laki bini.. bertekak laki bini.. Jgn over dah la kan..Jgn sampai periuk kuali.. pinggan corelle, corningware.. vision terbang macam UFO dah ler.. But so far, gaduh2 tu ada cuma alhamdulillah terkawal.. sbb???? my laling sgt2 cool...



       4. Alhamdulillah.. dari dulu sampai skg itulah laling yang aku kenali.. Sejak 13 thn, itulah ARMI     MOKHLIS aku.. Cewah!!! Dulu, kini dan moga2 selama- lamanya.. Amin
      5. Laling mmg sgt2 col esp bila kami bertekak.. kdg2 bila dah cool aku tanya.. Yayang ni takde ke perasaan marah? Tau apa dia jawab... wat pe nak marah2 nnt cpt tua.. Dushhhh!!! Kena sejibik kat muka den..
     6. Kdg2 saja2 try test my laling.. kawen len la kalau tak sanggup ngan perangai aku but hati gue mmg sungguh terharu bila dia kata apa jadi pun aku tetap kekasih dia sampai akhir hayat... Dia sayang aku bkn masa dia susah jer.. Masa senang pun.. Ewah!!! Pastu dia kata bukan senang org len nak paham dia mcm aku paham dia.. Cool lal laling oiii... Kembang kempis dada wife mu ini... Cayalah..


Ok la aku blah dulu.. Si kenit ni dah bangun.. Dah mula nak sentap2 coz dia nak men angry bird...
Ok la ek.. Gua sambung nnt2 la k..
Apa2 pun.. aku sayang laling aku sgt. Sangat2 sayangkan ARMI MOKHLIS...

No comments:

Post a Comment