Pages

Sunday, December 5, 2010

Bila Kami Bersama....


Selalu sangat saya citer pasal gi jalan- jalan kami anak beranak.. Pasal family jarang- jarang jer hapdate... So sementelah saya bercuti ni... Teringin la nak gi jalan- jalan ngan family saya pulak..
Lokasi takde la jauh- jauh.. Juz yang dekat but murah n menggmbirakan hati semua..

Ni kat Taman Jubli Emas, Jalan Suka Menanti... Bestnya tempat ni coz still baru.. So korang- korang pun paham la ek bila dah baru tu, semua facilities nya still in good condition lagi... So kolam dia pun still penuh ngan ikan lagi... Yang paling hapi bila datang sini dah sah- sah anak- anak saya.. 3 hari berturut- turut sepanjang cuti ni saya bawa mereka ke sana.. Suami? Dia bz bekerja.. Kebetulan pulak cuti so ramai budak dtg nak repair pc la laptop la.. Takpe takpe.. Janji duit masyuk....




So layan je la ek pics masa saya ngan family lepak- lepak kat Taman Jubli tu... Pics saya pegi Chalet putri ayu will be upload ASAP coz malam makin larut.. Saya makin ngantuk.. By the way, tomorrow saya on duty k.. Jgn ingat jadi cikgu ni tkde keje.. Cuti pun kena keje.. Selaras la ngan apa kerajaan bayar kat saya... So till then.. Bubye...

No comments:

Post a Comment