Pages

Tuesday, December 14, 2010

Cuti yang terindah...

Betul la korang....Aku mmg tak tipu...
Seronok wei even aku kena jaga budak2 ribena 2 orang ni...
yang peliknya.. Jarang- jarang pulak aku nak hangin 1 badan ngan budak- budak ni sekarang...
Dah insaf ke??? Ishkkkkk.... cam tak betul jer statement tu...
Bukan la... Aku rasa ok jer ngan budak- budak ni...
Ade memang la ade kes- kes anianya aku..
Mana tak kes nya ngan budak- budak ni...
Korang penah tgk biskut marrie berenang dalam sinki?
Aku ingat itik ke, cicak ke yg kembang semangkuk dlm sinki tu..
Ropa- ropanya.. Biskut meka- meka ini..
Siapa punya kerja????
Korang kalau nak tau itu la kerja anak bertuah saya...
Amani Damia Qistina..
Tadaaaaaa.. Sori tak sempat snap pic biskut kembang ciptaan amani...
Tapi tah nape tak rasa nak marah...
Rasa kelakar pun ade.... Tgk biskut- biskut tu berenang- renang dlm sinki....
Bijak- bijak anak aku ni....

1st day kat umah with amani.. How times fly.. Skg dia dah besar, sgt bijak berkata- kata...

Si adelia pulak....
Jangan korang ingat takde kes.... Ade....
Masa aku masak lunch, so aku bg diorg main segala mak nenek...
Senduk, sudu, garfu, cawan, piring yg plastik tu...
Tgh aku masak- maak.. Adelia masuk dapur..
" Mimi...(sambil wat muka selamba dia.. muka nak kena slap) dah cah...
Aiks.. mende yg pecah...
Kena pegi.. Sepantas kilat ke depan tgk present dr murid aku dah pecah..
Ikan- ikan dlm tu dah keluar... Huhuhu..
Tapi sonot je tgk muka cool dia.. Siap tunjuk kat dada dia bila aku tanya sape buat???
Mulut kata kakak tapi jari tunjuk diri..
Lawak tui la anak- anak oiiii..

Tu sebab aku kate sonot.. Banyak lg la insiden yg best2 sepjg cuti ni...
Seronok.. Malam bila budak- budak ni tido, aku tgk muka anak- anak dan...
rasa sayang sgt2 kat meka- meka tu...
Yang saya tau saya sayang bangattttttttttttttttttttttt same meka- meka tu...
Malam- malam saya tido sambil depa dua- dua tgn..
Bukan menanti si suami datang k.....
Kena letak tgn atas dua- dua org budak bertuah ni...
Nak kena gosok- gosok perut depa, belakang depa sampai mereka tido..
Kalau letak sebelah, kakak gatal.. kalau letak sebelah lagi adik gatal.. Last2 depa tgn.. dua- dua dpt...


p/s: nak tergelak mlm td, amani ckp " mummy tak nak bukak sotong kering ke??? " mana la dia belajar istilah sotong kering ni... Hubby yg dok pening pala, dah siap2 nak tido, dok atas katil, terus gelak besar ngan dia.. Selamba jer berkata- kata.... Dah nama pun budak kan????


No comments:

Post a Comment