Pages

Monday, December 6, 2010

Selamat Tahun Baru

Saya nak ucapkan Selamat Tahun Baru kepada semua kawan- kawan.. Rasanya masih belum terlambat saya ucapkan Selamat Menyambut Awal Muharam... kalau New Year kita celebrate, why not tahun Hijrah pun kita celebrate tapi dengan cara yang betul.. Dengan bacaan ayat- ayat al-Quran dan bacaan doa awal tahun... Ya-Allah insaf seketika... Kejap kan masa belalu.. How time flies rite????

Saya tengah seronok ber blogwalking ni... Jumpa ramai kawan- kawan lama... Byk idea dapat dikongsi bersama... Anak- anak saya ada yang dah tido dan ada yang bizy layan cartoon dia.. Adik dah sleep.. Bgn kejap tadi minta susu then selamat... Tinggal si kakak yang masih lagi dok melekap sebelah saya.. Dari tempat tidonya beralih ditengah tengah antara saya dan suami... Huhuhu... Memang sangat sangat manja.... Suami saya masih dengan kerja- kerjanya.. Saya memang tak mau ganggu kerja kerja dia.. Biarkan dia.. Agak- agak dah letih, mata dah tak boleh buka, sure dia cari bilik gak kan? Rite? Hehehe.. Itu la suami saya yg workaholic....

No comments:

Post a Comment